Nuffnag

Wednesday, July 17, 2013

TESTIMONI: Krim Malam @ Allysha Kena Cakar Kucing

Ini gambar anak perempuan saya yg berusia 11tahun, 2bulan lepas sedang dia bermain-main dengan SOYA, tiba-tiba soya cakar pipinya. Akibat dari kukunya yg tajam, tinggal bekas/kesan dekat pipinya.

Saya paksa allysha pakai secara konsisten set pencuci organik dari ekstrak rumpai laut. 
Utk pengetahuan semua, set yang saya keluarkan adalah sesuai utk kanak-kanak juga.
Kerana ia selamat dari segala Bahan Kimia.

Malam sebelum tidur, dah cuci muka, sapu krim malam. Kebaikan Krim malam saya ada tulis didalam page yang lalu, boleh selak-selak tengok dan baca, kelebihan serbuk mutiara asli.

Waktu Siang, saya suruh allysha pakai krim pelembab. Krim pelembab penting utk kulit wajah walaupun dalam usia yg masih muda, tiada halangan utk kanak-kanak seusianya memakai krim pelembab ataupun SPF 15 (dengan syarat tiada bahan campuran kimia sprt benzoate, paraben dll yg blh merosakkan kulit wajah).

Mari kita lihat kesan dari cakaran si SOYA. Gambar asal saya tak ambik sebab masa tu saya sgt frustrated, dah nak raya kulit plak bertanda panjang, cuma sabarkan hati, bila allysha besar kalau kesan itu tak hilang saya akan buat alternatif rawatan utknya. Mesin kecantikan dah canggihkan...:)


Gambar allysha sebelum konsisten memakai krim malam.

 Selepas seminggu memakai secara konsisten krim malam, kesan cakar si soya dah semakin memudar.

 Selepas 2 minggu, kesannya semakin kelam dari pandangan mata kasar.


Kepada yang berminat utk mencuba, blh sms 0133417276.
Pakai krim malam secara konsisten, insyallah baru mendatangkan kesan pada kulit wajah.
Setiap produk yg saya buat, saya sgt mementingkan keberkesananya secara semula jadi.

No comments:

Post a Comment