Nuffnag

Friday, May 17, 2013

PMC: Cara Pemakaian Yang Betul Untuk Toner & Krim Malam Dari Ekstrak Rumpai Laut

Memandangkan produk ini adalah concentrate dari herba bahan-bahannya. Maka saya kongsikan cara pemakaian produk ini dengan betul. Toner & krim malam organik sangat banyak khasiatnya especially utk mereka yg mempunyai masalah jerawat, jeragat, resdung, penyakit kulit, pori-pori terbuka dll.

Maka berikut adalah cara-caranya:

Jarakkan pemakaian 1-2jam antara toner dan cream mlm.

Malam/Petang (Balik Dari Kerja)
1). Bersihkan makeup anda dengan removal makeup atau
boleh ambil sedikit toner. Letakkan dekat kapas. Sapukan/bersihkan keseluruh kulit sehingga bersih.

2). Cuci bersih kulit wajah dengan sabun pencuci muka organik dari ekstrak rumpai laut. Dalam formula sabun juga, ada terkandung UV protector, begitu juga dgn cream malam.

3). Toner
Sapukan toner keseluruh wajah anda. Biarkan ia meresap dalam 1-2jam. Kerana khasiat toner boleh mengecutkan jerawat yg sedang membengkak. Dalam 2-3 hari jerawat akan kering dan akan mengeluarkan kulit mati (mengelupas) tanpa meninggalkan kesan. Toner mengandungi citric c, herba+air suling bunga-bungaan khas utk merawat kulit yg rosak, mencerahkan dan melicinkan kulit wajah. Toner ini sesuai utk semua jenis kulit wajah.

4). Cream malam.
Krim malam boleh digunakan/pakai semasa hendak masuk tidur malam. Jarakkan pemakaian toner dan krim dalam 1-2jam. Kerana setiap satu ada khasiat tersendiri utk mencantikkan kulit wajah.

Ambil krim dan sapukan. Krim ini mengandungi serbuk mutiara.

Fungsi khas serbuk mutiara utk kulit wajah -melicinkan, mengecutkan jerawat, memudarkan jeragat, merawat sakit kulit, mencerahkan. Ia juga seperti baja utk kulit wajah kita di waktu mlm. (semoga kulit kita licin seperti mutiara yg bersinar-sinar...hehehe)..ya saya juga sangat suka krim ini, rasa kulit sangat licin tanta ada ruam berbiji.

Untuk yg tidur malam menggunakan aircond, perlu kita memakai cream malam, sebab kulit akan cepat kering dan mudah berkedut:) Disamping kandungan krim mempunyai uv protector juga utk waktu mlm.



No comments:

Post a Comment